مدیر توزیع برق شهرستان کبودراهنگ خبر داد:

طلب بیش از 10 میلیاردی  از مشترکین

مدیر توزیع برق شهرستان کبودراهنگ گفت: بیش از 10 میلیارد و 700 میلیون تومان از مشرکین شهرستان بستانکاریم.

طلب بیش از 10 میلیاردی  از مشترکینبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ علی هایل همدانی مدیر شرکت برق کبودراهنگ گفت: بیش از 41 هزار و 490 اشتراک در سطح شهرستان وجود دارد که 27 هزارو 819 اشتراک در بخش مرکزی، 7 هزار و464  بخش گل تپه و 6 هزار و 238 اشتراک نیز در بخش شیرین می باشد.

وی با اشاره به وضعیت نابسامان اقتصادی مردم افزود: متاسفانه در سطح شهرستان 10 میلیارد و 762 میلیون و 843 هزار تومان از مشترکین بستانکار هستیم و بعضا جهت تعامل و همکاری با مردم اقدام به اقساطی کردن قبوض می نماییم.

مدیر شرکت برق کبودراهنگ با بیان اینکه در سطح شهرستان مشترکین کشاورزی و صنعتی نظیر مرغداری و دامداری بیش از یک هزار مشترک می باشد تصریح کرد: 822 مورد در بخش مرکزی، 104 مورد در بخش گل تپه و 79 مورد در بخش شیرین سو می باشد.

وی با بیان اینکه تعداد چاههای کشاورزی 592  مورد است، گفت: تعداد 488 مورد آن در بخش مرکزی، 60 مورد در گل تپه و 44 مورد در بخش شیرین سو می باشد.

همدانی بیان کرد: آمادگی کامل داریم تا کشاورزانی که دارای مدارک مستنده هستند برای آنان پرونده تشکیل داده و نسبت به برقدار کردن چاه آنان در اسرع وقت اقدام نماییم.

انتهای پیام/

بدهی 10میلیاردی مشترکین به شرکت برق تویسرکان

برچسب ها: وزرات نیرو ، شرکت برق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.